Jednotný grafický styl Dopravního podniku Praha!

Už je tomu nějaký ten pátek kdy, Dopravní podnik hlavního města Prahy nasadil jednotný styl pro všechny druhy tištěné reklamy a informačních letáků. Musím uznat, že grafické oddělení dopravního podniku odvedlo opravdu skvělou práci. Dokázalo udělat z veřejné dopravy něco zábavnějšího a hravějšího. Mockrát jsem nebyl svědkem takovéhoto úspěšného omlazení firemního grafického stylu, který by byl tak jednotný a nebyl nudný. Přiložil jsem zde náhled na reklamu, v které dopravní podnik hledá nové kolegy – řidiče autobusů. Když jsem ji viděl poprvé, uchvátila mě! Ten sladkej retro autobus mě fakt dostal, hned jsem se chtěl stát řidičem autobusu. Těm, co nebydlí v dosahu Prahy a neměli tak možnost spatřit tento zdařilý kousek jednotného grafického stylu, nabízím k nahlédnutí měsíční časopis DP Praha (Prosinec, Leden), uděláte si tak obrázek o čem tady vlastně píšu. ;-) Přikládám také odkaz na výroční zprávu z roku 2006, která sice není v tomto novém stylu, ale lze z ní cítit ta lehkost a hravost díky dětským ilustracím.